Delar av mina önskvärda livsambitioner

Jag läste alldeles nyss ett par rader av en av mina favoritbloggare som handlade om modet att blotta sina innersta tankar. Önskan att i vissa fall få en gedigen inblick i vad andra människor tänker är något jag kan hålla med om i vissa stunder, även om jag själv oftast är rädd för att visa mina egna. Kanske handlar det just om mod och individuell mognad, och kanske kommer även jag att bli bättre på det där en vacker dag.
Denna bloggares ord inspirerade i alla fall mig idag, och ni som är trogna läsare av Sveriges bloggelit kanske vet vem jag pratar om. I vilket fall så vill jag tacka för din förmåga att sporra dina läsare, och det är en förmåga som jag önskar att en dag själv kunna inneha. Jag önskar att mina texter någon dag kommer att betyda något för någon, och jag önskar att jag en dag kommer att betyda något för någon.

Kommentarer
Postat av: Linn

Våga tro linda, våga tro så lovar jag de kommer bli så en dag! (ps igår efter du gått.. haha så hitta jag en grej.. gå in o titta på denna länken: http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=573319

2007-08-03 @ 09:01:34
Postat av: Marina

du betyder mkt för mig iaf...

2007-08-03 @ 10:16:49
Postat av: Marina

du betyder mkt för mig iaf...

2007-08-03 @ 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback