Åh, vilken underbar dag!

Malmö idag visade sig vara en riktig höjdare. Och det där med sneakers-problematiken löste sig långt mycket bättre än vad jag egentligen kunnat hoppats. Jag fyndade nämligen ett par Björn Borg-skor för anmärkningsvärda 159 kronor, det var typ megarea då dom hade kostat runt en 560 kronor tidigare. Jag är jäkligt nöjd.
Dessutom blev det två stycken tröjor och några ack så nödvändiga block inför den horribla skolstarten imorgon bitti. Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd över våra Einstein-citerade block, han yttrade många kloka ord den mannen. Om det bara hade fungerat så för egen del alla gånger - vem mer än fröken Bromèe fäller kommentarer om att fjädrar ser ut som de kommit från fåglar, för att allt för många sekunder senare förstå sitt missöde? Det måste ha varit den mest intelligenta slutsatsen denna månaden. Kanske till och med någonsin.
Kvällens träning var verkligen precis så härlig som jag kände på mig att den skulle bli. Peppad som bara den och med en härlig energi blev det en riktigt kul och bra träning. Passningarna gick väl lite sisådär till en början, men efter lite slarv med upplägg och diagonaler blev det bara bättre och bättre. Träningen var mycket boll och mycket spel, och överskottsenergin höll i sig och resulterade i mycket spring på kontringar och försvarsuppvaktning med tänder i armen. Jag är sjukt peppad inför seriepremiären - för att inte tala om helgens träningsläger i Holsljunga. Grymt mycket mer tilltalande än Berga imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback