Trötthet vs snart, snart, snart!

Jag gjorde det. Jag köpte jeansen! Och som ett tecken sprack himlen över Lund i samma stund upp i strålande solsken, och bara det måste ju betyda något.
För övrigt är jag så galet trött och matt just nu, och all min energi går på lågvarv. Helst av allt skulle jag bara vilja sova och ta det lugnt, alternativt unna mig nån timmes avkoppling med några OC-avsnitt. Det blir nog det sistnämnda. I vilket fall som helst måste min energi komma tillbaka så att jag orkar med allt kul som händer denna veckan. Och som den organiserade människa jag är (ja, eller nåt sånt) ska jag försöka styra upp veckan enligt följande:

Onsdag - heldryg dag i skolan som välkommet kommer att följas upp med fotboll i Hörby. Emmi och company har seriepremiär i Korpen, bara det är anledning nog för mig att hoppa över träningen. Ett sånt högtidligt tillfälle klarar sig inte utan min support och maniska hejarramsor

Torsdag - buffertdag, vilket betyder LEDIGT! Det är nästan så jag borde köra ordet i Ljudinspelaren bara för att åtnjuta denna permissions underbara samklang. Dagens aktivitet är ännu okänt, men kommer åtföljas av ledarskap och handboll

Fredag - tillbaka till skolan (vilket egentligen är väldigt onödigt), och dagen kommer sannolikt att mynna ut i packning inför helgens eskapader

Lördag - ÄNTLIGEN! Buss från Malmö till Göteborg på tidiga morgonkvisten, sen några timmars flanerande på stan fram tills stunden vi alla väntat på äntligen är kommen. The Ark på Trädgårn kl.18.00!

Söndag - sorgligt nog avsked från Gbg och buss hem till Skåne kl.8.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback