Plugg, plugg, plugg

Och nej, upprepningsfenomenet har inte slagit till.
Däremot är det dags för en välförtjänt paus från pluggandet av idrottsteorin. Prov imorgon, och lyckas jag bra på det här bådar det gott för betyget. Med andra ord ska flitens lampa lysa till sista ljusglimten.
Det som är lite smått paradoxalt och komiskt är väl ändå att teorin påverkar mig mer än jag själv låtsas om, men allt eftersom hinner faktumet ikapp mig. Igår valde jag ju att lägga energin på det anaeroba arbetet, och den senaste timmen har jag sett till att upprätta mitt dagsintag av karoten i form av morötter. Har dessa antioxidanter gynnsamma effekter på grå starr och senil demens, så kan jag kanske se till att säkra min ålderdom redan nu. Det gäller ju att börja i tid. Dessutom börjar de senaste studieinriktade timmarna framför laptopen i köket ge mig ett tilltagande ögondilemma, så helt galet kan det väl inte vara.
I sedvanlig ordning blir det till att sova på boken i natt - ett vinnande koncept som jag inte gärna avviker ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback