I valet och kvalet

Måndag, ny vecka, nya strapatser - och summa summarum har dagen inneburit att jag har...

  • fått mycket positiv feedback för mina bildliga metaforer, men måste däremot bli bättre på att knyta an till paralleller på ett än mer avslöjande och förklarande sätt
  • lyckats visa prov på min ytterst beryktade klantighetsförmåga genom att halvvägs in på träningen plötsligt upptäcka att jag fram till dess sprungit omkring med shortsen bak-och-fram
  • somnat ifrån The Catcher in the Rye i vänthallen på Lunds central
  • äntligen, efter mycket om och men, skridit till verket och beställt en i-Pod (ja, min kära gamla 128mb:are har fått vara med om mycket, och den behöver uppdateras!)
  • sett ett par sjukt snygga jeans som jag bara måste köpa - dom är undanhängda fram till imorgon, hur ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback