Heaven and hell

Tisdag   tillbaka till skolan efter lovet, vilket kändes riktigt ovärt. Det blev åtminstone en relativt slapp dag med studiebesök på Citytunnel utställningen i Malmö, vilket gav oss åtråvärda kunskaper om borrhuvudena Anna och Katrine. Nu vet vi allt om dom, och då menar jag verkligen allt.
På kvällen blev det Idrottshallen för att kolla Lugis avgörande slutspelsmatch mot Skövde. Att jag och Marina demonstrativt valde att lämna läktaren 20 minuter in i andra halvlek talar ju för sig. Fy fan vilken besvikelse.
Sedan lyckades vi även med bedriften att somna ifrån Forrest Gump, trots tjejens ihärdiga hejarrop.
"Run Forrest, RUN!"

Onsdag
  även här en ganska lättsmält dag, med undantag för geografilektionen som hade en sjuklig melatonin-brist-effekt. Däremot blev dagen så mycket bättre på eftermiddagen/kvällen när vi drog in till Lund för lite shopping och förhandsvisningsbio. Efter att jag inhandlat mitt exemplar av The Arks nya Prayer for the Weekend (vilket försatte mig i största möjliga eufori och glädje) placerade vi oss i biomörkret och skrattade så vi nästan grät åt Hot Fuzz. Fast okey, våra skrattsalvor var inte ens i närheten av killens som satt bredvid. Han tog priset, yarp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback