Fem och en halv timme senare

Stängde ner datorn strax efter 4-tiden inatt/morse efter söndagsunderhållningen med Nisse. Just då var jag ganska optimistisk inför tanken att jag inte skulle hinna sova ut särskilt länge, men vad jag absolut inte hade räknat med var att jag skulle bli brutalt väckt imorse av tränaren som ringde. Oj just det, ni har ju påsklov - men du har väl varit vaken länge? RIGHT. Fast jag skulle ju ändå upp förr eller senare.
Ska in till Malmö för shopping med Emelie om några timmar. Jag tänker solglasögon, jag tänker Loreal Nutri Bronze (det måste funka, jag vill också ha Scarlett Johanson-effekten!), jag tänker skor. Okey, jag tänker mycket mer än så. Jag har pengar, det är åter en dag med underbart soligt vårväder - let's make this last forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback