En kväll på Heartbreak

Dagen idag ger verkligen skäl för sitt namn. Den är, precis som den uttrycker det, en väldigt lång fredag.
Situationen hade lätt kunnat livats upp med något mer underhållande än Heartbreak (det känns bättre att bara säga så än att uttala hela filmtiteln som jag har tillbringat kvällen med tillsammans med mamma), men dagen verkar bokstavligt talat vara helgad åt att sörja Jesus död och andra hiskligheter. Usch och blä, tristessen dödar mig hårt just nu.
Och när jag ändå är igång och klagar - varför bor jag här ute i ödemarken?! VARFÖR?
Min kväll hade kunnat räddats i och med Maddes oerhört lockande förslag om film, men just det ja; jag bor ju i Harlösa och är totalt isolerad från allt vad infrastruktur och kollektivtrafik heter. Suck.
Ännu ett inlägg som riskerar att mynna ut i melankoli, så jag antar att det är bäst att sluta när det är som roligast.
Förresten, dagens tankenöt : ego pop?! What?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback