Dagens bedrifter

Ny dag med nya äventyr, och idag har jag hittills lyckats med bedrifterna att...

  • få användning av mina språkkunskaper genom att guida en smått förvirrad tysk - geradeaus und dann links, danke!
  • justera om schemat efter egna önskemål, och därmed sluppit Seriös-Kajsa (thank God)
  • drömma mig iväg på resande fot mot varmare breddgrader och sprudlande storstadsdjungel - 158 kr är nästan för bra för att vara sant, och jag är galet på!
  • nästintill bli överkörd av en bilist med oanade rally-fasoner (okey, det var nog jag som var ganska vårdslös)
  • slå itu inte mindre än två timmars håla på tidiga morgonen med att (bland annat) handla äpple på Berga Lågpris och åtnjuta härliga melodier från min pånyttfödda mp3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Festen snart Linda! Urbra idé, nästan som jag kunde komit på ;)

Postat av: Cecilia

Festen snart Linda! Urbra idé, nästan som jag kunde komit på ;)

2007-04-21 @ 16:06:52
URL: http://ceciliaskoug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback