Bakis more than ever

Gårdagens utgång har satt sina spår, men det var det helt klart värt.
Började med förfest med tjejsnack och vinpimplande i Eslöv, och fortsatte senare med en sväng inom nån pub. Kände mig läskigt kaxig när det var dags att visa upp mitt ID, men självsäkerheten försvann snabbt då vakten plötsligt kallar tillbaka mig. Lyckligtvis var det bara för att gratulera i efterskott, så jag kunde andas ut igen.
Sen drog vi vidare till Stenssons och träffade en himla massa trevligt folk. Mitt i vimlet känner jag plötsligt en knack på axeln, tätt följd av en välbekant stämma. My god, på platsen där det en gång skett Fight-mord och höga karaoke-toner träffar jag plötsligt Billings! Trots min lite dimmiga syn lyckas jag ändå avgöra att det är Martina, och kort därefter dyker även Marie upp bland vimlet. Det blev ett kärt återseende med CNG moves och Dancing Queen-toner, och ett par vändor bort till baren för att återställa vätskebalansen. Kort sagt blev det en väldigt EM-relaterad kväll, vilket nådde sin topp då det var dags att styra upp transporterna hem. Tjoande och tjimmande fick vi skjuts av mamma Pagmert, följt av efterfest på BK i Lund.
Bakis more than ever, men det kostar att ligga på topp - och det priset är det värt att betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback