Anti-litterärt

Kvällen igår var mycket trevlig och kom att genomsyras av en ärofylld och dramatisk kamp a la riddarspel (som resulterade i lite smått dåliga förlorare och ofrivilligt vandaliserande av staketet), förtäring av kaffe och glass, ett parti med det alltid lika skrattretande och underhållande Spelet (och ja, jag anser fortfarande att mitt alternativ för fritidsintresse i form av ejderdunsplockning borde ha godkänts) och film med såväl våra storslagna prestationer i Åhus som den musikaliska utbildningen till keyboard-filmen.
Dagen idag har varit ganska organiserad, även om det inte var för det planet som det egentliga syftet riktade sig mot. Pluggandet och städningen har fått se sig utbytt mot inköps- och reseplaner, så i skrivandets stund börjar förpliktelserna att hinna ikapp mig. Städningen borde väl inte vara några problem, och det låter ungefär tusen gånger mer rogivande än The Catcher in the Rye. Det är dags att omsätta mina tankar till praktiken, hur ostimulerande det än må vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback