Tyngden på dalskidan, älskling!

Hemma från en rafflande badmintonmatch, Björn har kommit hem och fredagsmyset har börjat! Lutar mot att det blir en lugn kväll nu i afton, med tanke på att jag ska upp i gryningen imorgon bitti. Imorgon bär det nämligen av till Vallåsen för skidåkning, och det ska bli riktigt, riktigt roligt! Jag ska säga er att jag är glad om jag kommer hem i ett stycke - förra gången jag åkte (vilket också var absolut första gången som jag åkte) slutade det hela med att jag fick en lift i huvudet och fick eskorteras med räddningsskoter hem till stugan - och detta är helt sant. Med andra ord ska det bli hur kul som helst i backen, och bilder och detaljerade redogörelser utlovas redan. Se upp i backen!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag tyckte dt var bra att du fick en lift i huvudet så jag kunde få åka skoter med den snygga killen :P hah

2010-03-02 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback