Fredag!

De senaste dagarna har jag varit inkvarterad på Pensionat Lindvägen och vart hemma om och hälsat på familjen. Det har varit mysiga dagar i form av OS-tv, en promenad med mamma (där hon till sin stora glädje fick syn på en gigantisk klöv som hon var övertygad om att den tillhörde ett stort, stort djur, vartefter jag vänligt fick inflika att det i själva verket var en sko...) och en tur med syrran till Ikea. Himlans roligt.

Alldeles strax ska jag bege mig hem mot Lund igen, och då blir det badminton med Månsson. Ikväll kommer sedan äntligen min Björn hem från Halmstad, så då blir det fredagsmys för hela slanten. Denna veckan har gått galet fort!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är alltid lika roligt att ha dej hemma.

2010-02-26 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback