En bättre dag

Idag har vart en bättre dag. Jag har varit våldsamt effektiv och lyckats vara social med inte mindre än en hel hop människor, och det har varit mycket trevligt.

Efter föreläsningen i förmiddags blev det en sväng in till Linda i hennes butik, och när sedan Eslövs ungdomsombud hade jobbat klart för dagen såg jag till att stämma träff med denne i Eslöv. Mycket trevligt att träffas, Arzana, jag behövde verkligen vår kvalitetstid nu. Underbart vilka djupa samtalsämnen vi kan få till där på Grappa (ja, och på alla andra ställen!) och jag ser fram emot att spinna vidare på våra reseplaner.

Nu ikväll stundade det handbollsderby i form av matchen mellan EIK och Lugi, och jag och Marina såg självklart till att vara på plats i Arenan. Lite sorgligt var det att det inte var nån vidare spännande match, men i vilket fall som helst så slogs det i alla fall publikrekord för skånsk damhandboll (i Skåne, som speakern särskilt uttryckte det). Bara det är ju värt en applåd!


Kommentarer
Postat av: Arzana

Vi båda behövde det! =) Tack själv för en lysande dag! Jaaa Irland Irland!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback