Mina dagssyndrom

Kära vänner, jag har gått och blivit sjuk. Sjuk så in i norden, och jag har ont i såväl halsen, örat, huvudet och näsan. Det är inte utan att man känner sig smått ynklig, och till råga på allt så sov jag fram till tretton. Då ringde nämligen min chef och summerade lite om eventuppdraget, och tur är det i alla fall att det är något som kunde powerstarta morgonen. Läs förresten förmidagen!

Idag är i alla fall dagen då Chrissan, Johan och min ryggsäck kommer hem från Thailand. Ska bli roligt att få hem dom, och jag ser fram emot att höra ALLT om hur dom haft det där i Asien. Har varit väldigt kul att följa deras strapatser genom resdagboken, och det var en hel del platser man kände igen från sina egna äventyr i höstas. Imorgonkväll blir det tid för välkomnande och firande, och det ska bli så jäkla trevligt!

På grund av min sjukdom (som lyckligtvis bara sträcker sig till min förkylning och inte mycket mera psykiskt än sådär) så blir det dessvärre ingen utgång nu ikväll. Jag och Nina skulle egentligen kört KB i Malmö, men det får skjutas fram till nästa vecka. Synd att det inte blev ikväll, för jag har verkligen sett fram emot att ses igen. Var en himla massa år sedan, och det känns verkligen som att det finns en hel del att ta igen. Som sagt, ett nytt försök i nästa vecka, och då ska det väl funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback