Då kickar vi igång igen!

En ny vecka är på uppgång och min måndag är igång. Sov alldeles för gott för att vilja lämna sängen nu imorse, vet inte hur länge jag snoozade med alarmet - men en bra stund var det!
Funderar på att göra ett ryck och städa rummet lite nu på förmiddagen. Även om det är en ganska seg process att ta tag i den där städningen känns det ju himla bra när det väl är gjort. Jag trivs inte när mitt rum ser ut som ett slagfält från tyskarnas blitzkrieg, så nu jäklar ska det göras nåt åt!

Ikväll väntar nationsinskrivning med Månsson (ja, vi råkade ut för ett smärre missöde då vi i fredags förväxlade öppettiderna med adressen - det visade sig vara Tornavägen 17-19 och inte alls öppet fram till sju) och framförallt förhandsvisningsbio i form av filmen The Wrestler. Det lönar sig att vara med i den där Bioklubben - på sistone har jag varit på bio minst en gång i veckan och merparten av dessa har varit alldeles gratis. Härligt med en superstart på veckan - vem sa att måndagen är veckans värsta dag?

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha, ja verkligen! känns som en sådan där när man var liten som skrubbades bort efter hand, men denna försvinner inte, oavsett hur mycket man skrubbar! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback